Jak obchodníci na tradičním trhu pracují s časopisem Zboží&Prodej?
Už více než deset let zasíláme časopis Zboží&Prodej zhruba 10 000 obchodníků na tradičním trhu. V létě 2018 proběhl průzkum agentury Response Now mezi jeho čtenáři z této skupiny, který zjišťoval, jak s časopisem a s informacemi v něm obsaženými pracují.
Agentura se dotazovala reprezentativního vzorku 255 obchodníků na tradičním trhu v rámci celé České republiky a napříč všemi významnými maloobchodními sítěmi.
Z výzkumu mimo jiné vyplynulo, že téměř 3/4 čtenářů z tradičního trhu odpovídají za nákup zboží do prodejny a 87 % těchto obchodníků je motivováno k zařazení výrobku, o němž se v časopise Zboží&Prodej dočtou, do sortimentu.
Co dalšího průzkum ukázal? Klikněte na obrázek pro zobrazení kompletních výsledků.