Volba sládků představila svůj pivní speciál pro měsíc únor s názvem Nečekaný. Vznikl ve spolupráci se značkou Birell a jde o první nealkoholickou Volbu sládků za deset let jejího trvání. Nový nealkoholický pivní speciál vychází z nealko piva Birell stylu IPA a vyniká plnou chutí a intenzivnější hořkostí, které doprovází výraznější chmelové aroma a světlá barva. Hodí se proto pro všechny pivní znalce i příležitostné milovníky piva, kteří hledají nečekaný zážitek.
Volba sládků je program Plzeňského Prazdroje, v němž firma každý měsíc na trh uvádí speciální várky svých čepovaných piv. Pro měsíc únor představila první nealkoholický speciál Nečekaný. V tomto měsíci chce řada konzumentů alkoholu omezit svou spotřebu, proto se je Volba sládků rozhodla podpořit.
„Lidé si z kraje roku dávají předsevzetí, chtějí žít zdravěji. Patří k tomu i omezování konzumace alkoholu, které je již několik let spojené se začátkem roku – v zahraničí s lednem, v tuzemsku s únorem. Všem, kterým v tomto období z jakéhokoliv důvodu přijde vhod právě nealkoholické pivo, jsme se naším únorovým speciálem rozhodli vyjít vstříc a nabídnout jim další variantu nealkoholického nápoje, který uspokojí i ty nejnáročnější milovníky piva,“ uvádí Tomáš Drahoňovský, manažer Volby sládků Plzeňského Prazdroje.
Únorový nealkoholický speciál se vyznačuje světle zlatou až měděnou barvou, intenzivnějším chmelovým aroma a výraznější hořkostí. Vychází z pivního stylu IPA (India Pale Ale), který pochází z Anglie, ale velké popularity dosáhl v souvislosti s americkou pivní revolucí a vznikem minipivovarů. Tento svrchně kvašený pivní styl se vyznačuje vyšší plností a výraznější hořkostí s ovocnými tóny v chuti i aroma. Hlavní roli v tomto nealkoholickém speciálu hrají americké aromatické chmely Sultana a Sabro a německý aromatický chmel Callista.
Bourání stereotypů
„Únorovým pivním speciálem bouráme stereotyp, že nealko pivo je jenom pro řidiče a sportovce. Speciál Nečekaný ukazuje, že i nealkoholické pivo vyniká bohatou a plnou chutí a může si získat i zaryté milovníky piva a labužníky, kteří běžně vyhledávají speciály. Ostatním zákazníkům zároveň nabízí další nealkoholickou variantu, kterou si mohou zpestřit únorovou pivní pauzu,“ dodává senior brand manager Oliver Jáchymovský.
Nečekaný pivní speciál si spotřebitelé mohou vychutnat v průběhu února v tisícovce hospod, pivních barů a restaurací po celé České republice a Slovensku. Nejbližší výčepní místo naleznou na stránkách www.volbasladku.cz a www.volbasladkov.sk.