Konference ESG: co letos hýbe Českem a světem, která se uskutečnila 15. dubna v pražském Slovanském domě, představila trendy v oblasti ESG, čerstvá data ze studie ESG & Reputation Research o postojích odborníků i laické veřejnosti, best practices v komunikaci ESG témat, příklady firemní praxe od Vodafone a České spořitelny a další zajímavé informace.
Akce poskytla odpovědi na otázky, zda má vůbec smysl investovat do udržitelných produktů, když za ně zákazníci nechtějí připlácet, dále jak se dají ESG aktivity smysluplně komunikovat zákazníkům i zaměstnancům nebo zda mohou být náklady na ESG aktivity efektivní a jak to jde změřit.
Na konferenci byly také představeny exkluzivní výsledky již 14. ročníku Ipsos ESG & Reputation Research. Obecná část studie mapuje povědomí a postoje Čechů k ESG (oblasti, na které by se firmy měly zaměřit, důležitost při nákupu, ochota připlatit si a podobně). Klientská část zase popisuje vnímání sektorů a firem z hlediska odpovědnosti a reputace, povědomí o projektech a priorit do budoucna.
Více informací o konferenci a studii Ipsos ESG & Reputation Research lze najít zde.