
V polovině prosince podepsali zástupci společností Instore Consulting EU, provozovatele portálu mistoprodeje.cz a pořadatele CX soutěže prodejen Visa CZ/SK/HU Top Shop, a Atoz Group, vydavatele odborných časopisů a organizátora kongresů, v prostorách prodejny Rock Point v Havlíčkově ulici v Praze memorandum o mediální spolupráci pro rok 2024.
Čerstvě navázané partnerství se týká především spolupráce na soutěži Visa Top Shop. V jejím rámci hledají inspektoři na základě inkognito návštěv ty nejzajímavější koncepty kamenných prodejen.
„Velmi si vážím naší nové aliance s divizí Atoz Retail. Kromě vydávání odborných časopisů v ČR i na Slovensku provozuje také zpravodajské weby a pořádá kongresy Čerpačka a Samoška a další akce pro profesionály z retailu. Velký přínos vidím právě pro naše soutěže i pro čtenáře a účastníky akcí Atoz,“ říká Jiří Beran, managing partner Instore Consulting EU.
Místo k podpisu spolupráce nebylo vybráno náhodou – jedná se o prodejnu, která v soutěži Visa Czech Top Shop získala první místo v měsíci září, a postupuje tak do finálového hodnocení vítězných prodejen za rok 2023, které proběhne v únoru 2024.

Jiří Beran, managing partner Instore Consulting EU, a Jeffrey Osterroth, managing partner Atoz Group.
„Uzavření partnerství s Instore Consulting souzní s naším zájmem být u zajímavých projektů, které se na retailovém trhu objevují. Už 30 let sledujeme a komentujeme dění v retailu. Rádi přispějeme ke zviditelnění inovativních či jinak inspirativních prodejen,“ dodává Jeffrey Osterroth, managing partner Atoz Group.
Slavnostního podpisu o spolupráci se dále zúčastnili Jana Lysáková, manažerka skupiny Atoz Retail, Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží&Prodej, Marek Růžička, CEO společnosti Bankovní identita, Petr Ritz, senior sales manager společnosti Samsung, a Jana Follprechtová, šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz.