
Společnost Carrefour International Partnership pokračuje v expanzi novým partnerstvím s českou společností JIP východočeská. Během roku 2024 budou v sortimentu všech jejích prodejen i produkty tohoto retailera. Tuzemský prodejce tak zákazníkům nabídne cenově dostupný výběr kvalitních výrobků napříč hlavními kategoriemi potravin i nepotravinářského zboží.
Aktuální uvedení výrobků značky Carrefour na český trh je prvním krokem společností Carrefour International Partnership a JIP východočeská. V roce 2024 plánují zařadit tento sortiment do sítě tuzemského prodejce na celém území Česka.
„Toto nové partnerství se společností JIP východočeská je příležitostí, jak českým zákazníkům nabídnout silnou a konkurenceschopnou nabídku produktů pro uspokojení jejich každodenních potřeb. Jedná se o další milník mezinárodní strategie skupiny Carrefour, která se silně rozvíjí ve východní Evropě,“ říká Patrick Lasfargues, výkonný ředitel společnosti Carrefour International Partnership.
„Jsme velmi potěšeni, že se můžeme stát partnerem celosvětového lídra a umožnit mu návrat do České republiky. Jeho pozoruhodná nabídky produktů bude dokonale ladit s naším stávajícím sortimentem, a to k radosti našich zákazníků,“ komentuje Jan Plšek, předseda představenstva společnosti JIP východočeská.
Skupina Carrefour je s multiformátovou sítí více než 14 000 obchodů. Působí ve více než 40 zemích. Je tak jedním z největších světových prodejců potravin. Carrefour International Partnership řídí všechny franšízové partnery skupiny. Ty působí ve více než 30 zemích s více než 2 500 obchody. V roce 2022 vykázala tržby ve výši 90,8 mld. eur. Jeho integrovaná síť obchodů zaměstnává více než 335 000 lidí. Ti mu pomáhají každý den nabízet kvalitní, všude dostupné potraviny za rozumnou cenu. Pro retailera po celém světě pracuje více než 500 000 lidí. V České republice působil mezi roky 1998 a 2006.