
Off-price řetězec HalfPrice otevřel v centru Prahy největší prodejnu ve střední Evropě. Ve čtyřech patrech budovy Diamant bude mít pro zboží světových značek k dispozici 5 500 metrů čtverečních maloobchodní plochy. Již v říjnu se chystá otevření další nové prodejny v pražské nákupní galerii Arkády.
Společnost HalfPrice, která je součástí skupiny CCC, představí v nově otevřené prodejně rozmanitou značkovou módu, hračky a sportovní a bytové doplňky za nižší ceny. „Otevření prodejny v centru Prahy je pro nás důležitý milník. Věříme, že strategické umístění blízko křížení Můstku, ulice Na Příkopě a ulice 28. října přiláká nové zákazníky nejen z řad rezidentů, ale i turistů,“ říká Joanna Czyżewska, obchodní ředitelka HalfPrice.
Od února do dubna letošního roku dosáhla společnost v Česku tržeb ve výši 63,6 milionu korun. V porovnání se stejným obdobím loňského roku, kdy byla výše tržeb 19,5 milionu, tak více než ztrojnásobila své prodeje. Celkově společnost dosáhla za loňský rok tržeb ve výši 172 milionů korun.
Umístění na klíčových místech
První prodejna HalfPrice byla v hlavním městě otevřena v září 2021. Od té doby síť expandovala také do Liberce, Brna a Ostravy. V Praze se přitom po Václavském náměstí bude brzy otevírat v pořadí již čtvrtá prodejna v metropoli.
„Po prodejně HalfPrice v budově Diamant chystáme další slavnostní otevření, a to v říjnu v nákupní galerii Arkády na Pankráci. Obě dvě prodejny jsou specifické svým umístění na klíčových místech. Václavské náměstí je tepnou pěší dopravy v Praze. Lokalita Pankrác zase skýtá do budoucna velký potenciál díky rozvoji trasy metra D. Prodejna v obchodním centrum Arkády bude přitom již sedmou otevřenou pobočkou během dvou let v Česku,“ dodává Joanna Czyżewska.
Pravidelné výprodejové nabídky
Na nových adresách najdou zákazníci tisíce značek pod jednou střechou, každý den nové zboží a pravidelné výprodejové nabídky. „Český zákazník zůstává silně orientovaný na cenu. Miluje výprodeje a slevové akce, ale zároveň vyhledává kvalitní zboží. Všechny tyto atributy jsou pro něj klíčovým faktorem při rozhodování, kam půjde za nákupem. Právě tyto faktory představují koncept prodejen HalfPrice,“ shrnuje Joanna Czyżewska.
HalfPrice je koncept obchodu v segmentu off-price, který nabízí výrobky světových značek napříč mnoha kategoriemi produktů, včetně oblečení, obuvi, hraček, sportovních a bytových doplňků. První prodejna HalfPrice byla otevřena začátkem května roku 2021 v Polsku. Dnes má řetězec své zastoupení v devíti zemích střední a východní Evropy, kde vlastní více než sto obchodů.
Fotogalerie z prodejny HalfPrice na Václavském náměstí