
Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 11-12/2021?
→ Omnichannel je podle Martina Piteráka, provozního ředitele společnosti Kaufland Česká republika, jednoznačně budoucnost. Neznamená to samozřejmě pouze orientaci k on-line a digitálnímu světu. Omnichannel je především o pestrosti, kterou chce retailer nabídnout úplně každému. A on-line nikdy nenahradí fyzický nákup v kamenné prodejně, kde se zákazníci mohou inspirovat v daleko větší míře než u počítačové klávesnice. Na internetu lze totiž jen těžko vidět celou hloubku a šířku sortimentu.
→ Snazší orientaci o zdraví prospěšných potravinách by mohl v budoucnu přinést spotřebitelům takový systém značení, který jim jednoznačně a bez dlouhého zkoumání napoví, kterým potravinám dát přednost. V úvahu přichází původně francouzský systém značení Nutri-Score, který postupně přebírají další evropské státy. Systém je jednoduchý, rychle aplikovatelný do praxe a zdá se, že spotřebitelé se v něm snadno orientují. Ale i když obecné pravidlo říká, že v jednoduchosti je krása, tady to tak úplně neplatí.
→ Výdejny a výdejní boxy zažívaly velký rozvoj už před pandemií, během ní však jejich obliba a počet narostl ještě více. Kromě možnosti si ve svém blízkém okolí kdykoliv vyzvednout objednané zboží z e-shopu jsou připraveny na další rozvoj. Provozovatelé tomuto způsobu výdeji zboží věští velkou budoucnost a spotřebitelé to vítají.
→ Osvětlení je alfou a omegou každého prostoru. Pro obchodní prostranství to platí dvojnásob. Světlo je přitom důležité nejen pro zboží. Bez správného světla se nejenže nebude dařit prodat jak výborný produkt, tak ani ten, který je ve velké slevě. Kvalitní osvětlení navíc pomáhá zvyšovat prodeje a přispívá ke spokojenosti zaměstnanců. Proto ho není radno podceňovat.
→ CatScan: opět vám nabízíme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní zahrnuje trendy v rámci výrobků mezinárodní kuchyně, masa a uzenin, olejů a tuků a tabákových výrobků. Články jako vždy obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu 12 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:
- Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
- Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.