
Soutěž Visa Czech Top Shop oceňuje nejlepší kamenné prodejny v České republice, které vynikají nejen kvalitou služeb, ale i zákaznickým zážitkem. V listopadovém kole získala první místo pražská prodejna sportovního vybavení M1 Project Sport. Dvanáct vítězů jednotlivých měsíců se setká v souboji o absolutního vítěze za rok 2024.
Pražská prodejna M1 Project Sport získala první místo díky kombinaci funkčnosti, designu a zákaznického přístupu. Nabízí široký sortiment sportovního vybavení se zaměřením na zimní sporty, cyklistiku a outdoorovou obuv. Návštěvníky zaujme čistým, moderním interiérem, který je doplněn atraktivními figurínami, vlastními magazíny plnými rad a rozhovorů se sportovci i příjemnou horskou vůní, jež provází celou prodejnu. Dalším výrazným prvkem je dobrá navigace v prostoru a profesionální servis lyží a kol. Inspektoři ocenili nejen prezentaci zboží, ale také usměvavý personál s hlubokými znalostmi nabízeného sortimentu.
Albert zaujal nákupním zážitkem
Nový koncept prodejny Albert na pražském Hlavním nádraží se díky kombinaci praktičnosti a designového provedení umístil na druhém místě. Prodejna je navržena tak, aby uspokojila potřeby spěchajících cestujících, a přitom nabídla příjemný nákupní zážitek. Dřevěné prvky, jako jsou podlahy a obložení chladicích boxů, dodávají prostoru příjemnou atmosféru a interiér prodejny zútulňují. Navigační cedule a ilustrace pomáhají zákazníkům rychle najít požadované zboží. Inspektoři ocenili nejen estetické detaily, ale i čistotu a přehlednost prodejny. Samozřejmostí jsou samoobslužné pokladny, které přispívají k rychlému a hladkému odbavení zákazníků.
Elegantní prodejna bytových vůní Consulta
Consulta ve Vyškově nabízí zážitek při výběru bytových vůní a dekorací, který ji v listopadovém kole soutěže vynesl třetí příčku. Prostor je rozdělen do několika sekcí podle sortimentu, což umožňuje snadnou orientaci zákazníků. Vystavení výrobků podle značek, barev a velikostí na originálních policích a skříních inspektoři označili za jeden z nejvýraznějších prvků prodejny. Materiály k produktům, dostupné ve stojanech, jsou vždy sladěné s příslušnou značkou. Okolí pokladny je prostorné a esteticky řešené, přičemž zákazníci mohou platit hotově i kartou. Body navíc prodejna získala i za vstřícnou a nenucenou obsluhu.