Novou obchodní ředitelkou společnosti Koupelny Syrový se stala Lenka Brzáková, která přináší bohaté mnohaleté zkušenosti s vedením obchodních týmů i realizací firemní strategie. Ve své nové pozici se zaměří na rozvoj a naplňování obchodních plánů v kontextu plánované expanze společnosti i další posilování vztahů se zákazníky.
Lenka Brzáková přichází do Koupelen Syrový po osmiletém působení na pozici obchodní ředitelky ve společnosti Nobilis Tilia, kde vedla tým obchodních zástupců, měla na starost tvorbu a realizaci obchodní strategie, otevírání nových prodejen i vznik B2B e-shopu. Pod jejími křídly se společnosti podařilo dosáhnout trojnásobného růstu obchodních výsledků.
Ze své nové pozice chce Lenka Brzáková poskytnout obchodnímu týmu Koupelen Syrový pevné zázemí pro rozvoj a naplňování obchodních plánů. Důraz hodlá klást především na maximální naplňování filozofie prozákaznického přístupu a bourání zažitých stereotypů na koupelnovém trhu, kdy konkurenční velcí hráči čím dál více přesouvají péči o zákazníka do online prostředí. Koupelny Syrový oproti tomu vsadily na osobní péči o zákazníka ve svých moderních koupelnových studiích a se svými propracovanými instalacemi v kamenných pobočkách cílí na to, stát se pro zákazníky první volbou při plánování nové koupelny.
„Těším se, že budu moci pomáhat realizovat inspirativní vize a pracovat se skvělým produktem, který Koupelny Syrový nabízejí. Nadšený zákazník je pro mě prioritou a věřím, že společně dokážeme posunout zákaznickou zkušenost opět o kus dál a zařadit se mezi největší hráče na trhu,“ dodává Lenka Brzáková.
Plánem je expanze
Posílení obchodního týmu a rozšiřování organizační struktury je pro Koupelny Syrový dalším krokem v naplňování firemní strategie rozvoje. V první polovině roku dosáhla společnost na obrat 50 milionů korun, což představuje meziroční růst o více jak 60 %. Společnost otevřela první pražskou pobočku a připravuje i zásadní rekonstrukci showroomu v Pardubicích. Do konce roku 2025 chce společnost otevřít další tři studia, posilovat v on-line prostředí a intenzivně rozvíjet také B2B segment.
„V rámci naší nedávné expanze jsme dozráli do bodu, kdy je již třeba strukturu společnosti rozšířit. Navíc se mi tím významně uvolní ruce, abych se mohl ještě více soustředit na náš další růst a rozvoj strategických partnerských a dodavatelských vztahů. Věřím, že Lenka pomůže obchodní tým dále posouvat a poskytne mu náležitou podporu nejen v naplňování obchodních plánů, ale i pro zajištění správných podmínek pro uspokojování potřeb a očekávání zákazníků. Středobodem naší dlouhodobé strategie je zákazník a jeho zážitek z návštěvy všech našich studií,“ doplňuje Matouš Syrový, CEO společnosti Koupelny Syrový.