Marketing české pobočky značky Wolt nově vede Adam Lazár. Jindřich Holiš se z pozice marketingového ředitele posouvá do role regional creative producer pro oblast střední a východní Evropy.
Na pozici marketingového ředitele českého Woltu v listopadu nastoupil Adam Lazár. Ve Woltu však není žádným nováčkem. Již od roku 2021 má na starosti vedení marketingového týmu společnosti na Slovensku. Jindřich Holiš, po kterém Lazár český tým přebírá, ve Woltu působí nadále. Nově povede kreativní produkci pro region střední a východní Evropy.
Adam Lazár se v marketingu pohybuje přes 15 let a za svou kariéru prošel různorodými pozicemi i oblastmi. Zkušenosti nasbíral například v Orange Slovensko a také ve světě agentur nebo sektoru bankovnictví.
Za více než dva roky působení v čele slovenského marketingu Woltu stál u expanze služeb z Bratislavy na 40 % území SR. Jemu a jeho týmu se podařilo rozjet nejen výkonnostní regionální kampaně, ale také celonárodní brandové kampaně, které si rozšiřování služeb do dalších území žádalo.
Úspěšná byla například outdoorová kampaň v období komunálních voleb. Ta si vtipně pohrávala s nejznámějšími politickými slogany laděných do tématu roznášení jídla. Nebo kampaň s partnery v oblasti expresního doručování potravin. Tam je Wolt na Slovensku najsilnejším hráčem.
Na českém týmu se bude prioritně zaměřovat na rozšiřování povědomí o retailových službách Woltu a posílení značky v regionech. Neméně důležitou částí jeho práce bude propagace B2B služeb a předplatného Wolt+.
„Dan Blažek a Jindřich Holiš vybudovali skvělý tým a rozběhli velké množství aktivit, takže nezačínáme na zelené louce. Velmi se těším na tuto náročnou, ale zajímavou výzvu, stát se ve vybraných městech jedničkou na trhu,” říká marketingový ředitel Woltu Adam Lazár.
Od vedení marketingu k vedení kreativy
Jindřich Holiš se po úspěšném vedení českého marketingového týmu, při kterém se mu podařilo posunout kreativní produkci českého Woltu na jednu z nejvyspělejších v rámci celé skupiny, pouští do nové výzvy.
Nově bude jako regional creative producer pro Wolt zastřešovat kreativní produkci pro země střední a východní Evropy. A to ať už půjde o velké ATL kampaně včetně televizních reklam a jejich lokalizaci napříč regionem, nebo o menší, lokální kreativu.
„Po parádních pěti letech v českém týmu mě čeká nová výzva, totiž pomoct vybudovat nejsilnější delivery značku v regionu CEE. Aktuálně připravujeme regionální tendr na kreativní agenturu a výhledově bychom chtěli ve spolupráci s lokálními týmy Woltu vytvořit v Praze takový kreativní hub pro celý region. Držím palce Adamovi a všem markeťákům a markeťačkám z českého Woltu, se kterými byla, a bude, vždycky radost pracovat,” dodává Jindřich Holiš.