Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec Billa zahajují nový formát spolupráce. Společně představují další prodejní kanál pro čerstvé potraviny – obchody Viva Billa. První otevřeli oba partneři na čerpací stanici Strakonická u pražské Chuchle. Do konce letošního roku přibydou v Česku další tři obchody. Prodejna vítá zákazníky v kompletně novém a jasně rozpoznatelném stylu včetně speciálně navrženého loga na totemu.
Sortiment obchodu Viva Billa zahrnuje položky ze stálé nabídky řetězce, včetně čerstvého ovoce, zeleniny, uzenin, sýrů či nápojů, pečiva i drogerie. V nabídce zákazníci naleznou na 1 100 položek včetně privátních značek obchodního řetězce. Potravinami bude Billa čerpací stanice OMV zavážet třikrát týdně, a to přímo z centrálního skladu v Modleticích u Prahy. K objednání zboží využije OMV stávající systémy ve vlastnictví Billa, do budoucna je stanice napojí na systém EDI.
„Kvalitní a čerstvé potraviny zákazníci požadují jako standard, a to kdekoliv je nakupují. Nyní společně přinášíme tento standard i na čerpací stanice OMV, kde si zákazníci snadno a rychle pořídí svůj každodenní nákup, jako kdyby zavítali do jakékoliv z našich prodejen. Ať už jsou na cestách, jedou z práce domů, s rodinou na výlet, mohou nakoupit čerstvé a kvalitní potraviny,“ říká Liam Casey, generální ředitel Billa ČR. „Viva Billa je pro zákazníky zárukou kvality a pro nás závazkem v naplňování jejich očekávání,“ uvádí.
Zákazníci naleznou ve stálé nabídce i kompletní sortiment žádaných a čerstvě připravovaných sendvičů a dalšího občerstvení včetně oblíbené fairtrade kávy z čerstvě mletých zrn. Interiér pak doplní nepostradatelná relax zóna pro řidiče na cestách v duchu konceptu OMV Viva.
Společný cíl
„Zastávka na čerpací stanici dostává úplně nový rozměr, který jistě uvítá každý zaneprázdněný řidič na cestách. Cílem bylo nabídnout sortiment potravin, který zákazníkům ušetří čas. Během krátké zastávky cestou ze zaměstnání nebo na víkend mohou na čerpací stanici nakoupit všechny potřebné potraviny. Díky návrhu konceptu nás při výběru sortimentu nic neomezovalo a rozhodli jsme se vsadit především na čerstvost, na které staví i náš celkový Viva koncept. Výsledkem je komplexní nabídka potravin přizpůsobená požadavkům českých zákazníků,“ komentuje Daniel Vasilache, generální ředitel společnosti OMV.
Součástí nového designu obchodu na čerpacích stanicích je i rozšíření využití moderních technologií. Dosavadní plochy s tištěnými informačními materiály doplnily digitální obrazovky.