
Výrobce prémiových krmiv pro domácí zvířata Vafo Praha nově jmenoval na pozici ředitele marketingu Jana Brejchu. Jeho úlohou bude zajistit budování a růst značek v čele se značkami Brit a Carnilove. A to nejen v České republice, ale také v cizině.
Jan Brejcha je zkušený marketingový lídr. Během svého působení na lokální i mezinárodní úrovni pomohl k růstu ekvity, tržního podílu i finančních výsledků řadě značek v FMCG. Ve společnosti Vafo Praha bude mít na starosti marketingový tým, který se stará o rozvoj značek Brit, Carnilove a dalších. Společnost je exportuje do více než 85 zemí světa.
„Dvacet let jsem pracoval pro největší značky v FMCG u nás i ve světě. Měl jsem štěstí na příležitosti. Díky nim jsem mohl nasbírat zkušenosti a kompetence v řadě oblastí, nejen v marketingu. A když se objevila šance toho všeho využít a stát se parťákem pro rozvoj byznysu v české firmě, která má skvělý produkt, krásné značky, fajn lidi a velké mezinárodní ambice… nebylo co řešit,“ říká Jan Brejcha.
„Jsem rád, že k nám přišel člověk Honzova kalibru. Očekávám, že nám podstatnou mírou pomůže změnit se ve firmu, která aktivně marketingově pracuje s větším množstvím značek. Zároveň chcem etablovat stěžejní značky společnosti do pozice evropských lídrů,“ uvádí Jakub Majer, CEO Vafo Praha.
Vášní je budování značek
Jan Brejcha je absolventem Západočeské univerzity v Plzni. Během více než dvacetileté praxe působil v marketingu značek jako Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelēz, z toho několik let ve Velké Británii. V poslední době pracoval v oblasti retailu. Byl ředitelem marketingu řetězce Lidl. Jeho největší vášní je budování značek, produktové a digitální inovace, v posledních letech také budoucnost nakupování a retailu.
Vafo Praha je česká rodinná firma. Působí od roku 1994, Majitelé ji založili v Chrášťanech u Prahy. Hlavním předmětem podnikání je od počátku výroba a distribuce krmiv pro domácí zvířata. Aktuálně má společnost více než 450 zaměstnanců.