Herec a ikona kulturistiky Arnold Schwarzenegger je novou tváří značky Parkside, pod kterou obchodní řetězce Lidl a Kaufland prodávají produkty pro dílnu či zahradu. Se slovy „Zvládnete to!“ motivuje umělec zákazníky v televizní reklamě a na sociálních sítích. V rámci brandové kampaně prozrazuje tajemství svého úspěchu. Diváci prožijí legendární okamžiky jeho kariéry, tentokrát ale zasazené do světa kutilů.
Arnold Schwarzenegger má v kampani značky Parkside inspirovat zákazníky, aby vzali věci do svých rukou, a doprovází je na cestě k úspěchu. Chybět nebude ani potřebná špetka humoru a sebeironie. Christoph Pohl, ředitel nákupu společnosti Lidl International, vysvětluje, proč si řetězec vybral právě tohoto herce: „Díky neustálému a několik let trvajícímu vývoji vznikla značka Parkside, která již dokázala nadchnout mnoho zákazníků vysokou kvalitou, bezkonkurenčním poměrem ceny a výkonu, působivým sortimentem a atraktivním designem. Arnold Schwarzenegger ztělesňuje mnoho našich hodnot. Parkside znamená Vytvoř věci sám. Chceme dát zákazníkům jistotu, že to pomocí našich produktů zvládnou. Arnold je muž činu, autentický, odhodlaný a stojí nohama pevně na zemi. Jsme hrdí na to, že je nyní součástí našeho týmu.“
Arnoldu Schwarzeneggerovi není žádné nářadí cizí. Dříve pracoval i jako zedník a velmi rád tvoří a opravuje věci sám. I proto je tato spolupráce oboustranně ideální, pro herce šitá na míru, jak sám zdůrazňuje: „To je přesně můj přístup. Člověk si musí věřit, i proto jsem parksajďák.“
Sortiment nářadí, zahradní techniky a příslušenství Parkside je k dostání v prodejnách Lidl a Kaufland.