Maloobchodní řetězec Billa trvale snižuje po celém Česku ceny u vybraných výrobků. Zákazníci pocítí toto opatření u většiny základních potravin a spotřebního zboží. Obchodník o zlevněném zboží informuje v letácích, televizních spotech, na svých webových stránkách i v mobilní aplikaci.
Obchodní řetězec Billa chce vyjít vstříc všem zákazníkům, kteří se v poslední době potýkají s dopady inflace. „Víme, že české domácnosti musely v poslední době kvůli rostoucí inflaci více přemýšlet o tom, kolik utratí za potraviny a nepotravinové zboží. Chceme jim proto situaci alespoň trochu ulehčit, a proto spouštíme kampaň na snížení cen vybraných výrobků privátních značek. Naši zákazníci si tak mohou i nadále užívat špičkových výrobků Billa za nyní ještě nižší ceny,“ říká Lucie Průšová, vedoucí marketingu společnosti.
Ceny klesly u zboží privátních značek, u nichž řetězec dlouhodobě garantuje vysokou kvalitu a poměr ceny a kvality. Jedná se především o masné výrobky Clever, Billa, Billa Bio a Vocílka. Výrobky privátních značek lze snadno rozpoznat. V prodejnách získají zvláštní zvýraznění, což zákazníkům usnadní výběr toho, co si koupí.
Řetězec snížil ceny základních potravin, jako jsou masné a mléčné výrobky, uzeniny, luštěniny a vybrané nápoje. Opatření se dotklo také některého zboží denní potřeby – kuchyňských utěrek, toaletního papíru nebo kapesníků. Slev se dočkaly i vybrané pamlsky pro domácí zvířata.
Trvalé snížení cen u vybraných výrobků se přidává k akčním slevám na brandové výrobky a výrobky privátních značek, které Billa ve svých prodejnách nabízí každý týden po celé republice. Informace o tom, které výrobky mají trvalou slevu, zjistí zákazníci v letácích, na internetových stránkách www.billa.cz, z televizního spotu a také v mobilní aplikaci.
K podobnému kroku přistoupil i řetězec Lidl a on-line prodejce Rohlik.cz.