Obchodní řetězec Billa spustil testovací fázi svého e-shopu. Zákazníci v Praze a Brně si nyní mohou pořídit nákup potravin on-line. Vybírají z portfolia až 7 000 položek včetně privátních značek společnosti.
Nový internetový obchod www.shop.billa.cz garantuje zákazníkovi dovoz zboží už od tří hodin od objednání. Poskytuje také slevu deset procent na první nákup a dopravu zdarma. Po vyhodnocení testovací fáze Billa rozšíří službu po celé České republice.
Potraviny, ale také drogistické zboží, květiny nebo produkty pro domácí mazlíčky si mohou zájemci v testovací fázi e-shopu objednat prozatím v Praze a Brně. „Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou Billu za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě tak, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá, byť je v testovací fázi dostupný pouze v Praze a Brně,“ říká Liam Casey, generální ředitel Billa Česká republika.
Přes 7 000 produktů
Nový e-shop společnosti je řízen z velkoskladů v Praze a Brně. To společnosti umožňuje dovoz potravin již tři hodiny od objednání. Zaručuje to také kvalitu nejen čerstvého ovoce a zeleniny, ale i chlazeného, mraženého a suchého zboží při garanci zachování teplotního řetězce dodávaných potravin. Nový e-shop nabídne přes 7 000 produktů, na něž jsou lidé zvyklí z kamenných prodejen.
Řetězec jde ale v nabízených službách svým zákazníkům ještě dále. Nabízí i dovážku lahůdek nebo obložených baget, mís nebo hotových jídel. „Billa se vždy snaží, aby nabídka odrážela poptávku. A zákazník, který je zvyklý objednávat si potraviny on-line, je velmi náročný. Navíc přesně ví, co požaduje, a nedělá při nakupování svých oblíbených produktů kompromisy,“ uvádí Liam Casey.
V nabídce e-shopu nechybí ani vybrané akční artikly, které se obměňují na týdenní bázi. „Každý týden pečlivě vybíráme zboží, které najdete za výhodné ceny pouze v e-shopu. Pro perfektní přehled o aktuálních akcích a speciální nabídce e-shopu stačí sledovat stránky e-shopu nebo začít odebírat náš newsletter,“ dodává Liam Casey.
Minimální hodnota objednávky je 200 korun
Zákazníci e-shopu nepřijdou o možnosti sbírat body na Billa Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat v rámci všech věrnostních akcí. Nepřijdou ani o samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.
Minimální hodnota objednávky je 200 korun, nákup zákazníkům doručí technologicko-logistická služba Dodo. „Díky našim vysokým standardům kvality a využívání pokročilých technologií můžeme zaručit doručení surovin ve stejné kvalitě a čerstvosti jako při vyskladnění a s vysokou mírou přesnosti na čas. Zákazníkům tedy kromě benefitu ve formě dodržení teplotního řetězce nabídneme i časovou flexibilitu a prozákaznicky orientovaný přístup našich kurýrů,“ doplňuje Ivo Velíšek, generální ředitel Dodo CZ & SK.
Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků Billa přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku České republiky,“ uvádí Liam Casey a jak dodává: „Testujeme zatím jen několik týdnů, ale už teď se nám seběhlo několik pozitivních reakcí. Děkujeme lidem, kteří nám dali svou důvěru a nebáli se naši novinku vyzkoušet. Velmi si toho vážíme a uděláme maximum, aby Billa jejich očekávání naplňovala i nadále.“