
Radek Nešpor z pozice finančního ředitele a Sabina Miszczak jako oblastní manažerka řetězci Action pomohou v další expanzi.
Diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action má po dvou letech působení v České republice již 34 prodejen. S cílem nepolevit v růstu nyní společnost posílila svůj tým o dva nové členy vedení. Radek Nešpor se stal finančním ředitelem Action pro Českou republiku a Sabina Miszczak je její novou oblastní manažerkou. Noví manažeři se soustředí na další podporu expanze Action na lokálním trhu.
Novým finančním ředitelem jmenovala společnost Action Radka Nešpora. Jeho úkolem bude řízení financí, controlling a reporting, agenda daní, auditu i compliance postupů společnosti na lokálním trhu. Dále pak podpora centrálního účetního tým společnosti se sídlem v Nizozemsku.
Radek Nešpor zahájil svou kariéru ve společnosti KPMG Česká republika, odkud přešel do odvětví maloobchodu a investičního průmyslu na post finančního ředitele. Díky svým zkušenostem s řízením finančních operací má podle společnosti předpoklady k tomu, aby se ujal správy rostoucích finančních požadavků společnosti Action na českém trhu.
Sabina Miszczak povede regionální manažery
Sabina Miszczak z pozice oblastní manažerky zajistí co nejefektivnější činnost všech prodejen. Povede tým regionálních manažerů, se kterými bude plnit stanovené prodejní cíle. Bude také zodpovídat za implementaci zásad společnosti do praxe.
Sabina Miszczak přichází na tuto klíčovou pozici po svém několikaletém působení v segmentu tuzemského maloobchodu. Pracovala pro některé z nejznámějších světových maloobchodníků, včetně módních a sportovních značek či klenotnictví. Její předchozí zkušenosti z pozic area sales manager a country manager u významných maloobchodních prodejců ji podle společnosti vybavily důležitými dovednostmi pro působení v řetězci Action.
Důraz na lokální týmy
„Obě pozice jsou klíčové pro naši budoucí expanzi napříč republikou. Pro mezinárodní společnost našeho formátu je důležité mít vynikající lokální týmy, které se starají o provoz i pokračující růst. Dosavadní rozmach společnosti Action na českém trhu je jasným důkazem velké atraktivity jejího maloobchodního konceptu,“ popisuje Petr Juliš, generální ředitel pro Českou republiku.
Action je založený na nízkých cenách, nabízí šest tisíc položek zboží ve 14 produktových kategoriích. Společnost má v sortimentu průměrně 1 500 položek, které stojí méně než 25 korun.