
IKEA od 1. srpna upravuje otevírací dobu svých obchodních domů v Česku. Zákazníci je nově budou moci navštívit každý den od 10 do 20 hodin. IKEA zároveň rozšiřuje možnosti a kapacity on-line služeb, které poskytuje její zákaznické centrum. Během léta mohou také členové IKEA Family využít možnosti bezplatného vyzvednutí objednávek nad 3000 Kč.
Obchodní domy IKEA v Praze na Zličíně i Černém Mostě, v Brně a Ostravě mění od 1. srpna 2022 svou otevírací dobu na 10:00 až 20:00. Od srpna se mění také provozní doba zákaznického centra. To nabízí na dálku celou řadu služeb, od objednání přes řešení reklamací až po plánování.
Nově bude zákaznické centrum dostupné od 8:30 do 19 hodin a IKEA zároveň posiluje jeho služby a kapacity. Zákazníci mohou využít pro komunikaci např. nového chatbota. Ten funguje nonstop. Přibude i možnost komunikace prostřednictvím webkamery. S její pomocí mohou zákazníci pracovníkům centra např. ukázat poškození výrobku nebo snáze vysvětlit, jaký náhradní díl potřebují. Navýší se také kapacity pro plánování na dálku, konzultace, řešení problémů s objednávkami nebo reklamacemi. IKEA zároveň posílí kapacity zákaznické podpory prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo sociálních médií.
IKEA rovněž pokračuje v rozšiřování a zkvalitňování služby Klikni a vyzvedni. Nedávno otevřela nové mobilní výdejní místo v Chebu. Investuje také do výdejních boxů, které jsou zákazníkům přístupné 24 hodin 7 dní v týdnu. Nově bude tato pohodlná možnost vyzvednutí objednávek dostupná také u obchodního domu v Ostravě. V Praze na Černém Mostě, kde jsou výdejní boxy nejvyužívanější, dojde k rozšíření kapacit.
Služba Klikni a vyzvedni je do 31. srpna bezplatná pro členy věrnostního klubu IKEA Family u objednávek v ceně nad 3000 Kč. Tato akce platí na všech výdejních místech, včetně obchodních domů a výdejních boxů, nevztahuje se na vyzvednutí v PPL Parcel Shopech.