
Tesco pomáhá svým zákazníkům šetřit a výrazně odlehčit rodinnému rozpočtu uvedením programu Nízké ceny zaručeny. Aktivita se týká stovek nejčastěji nakupovaných produktů, jejichž ceny společnost hlídá, aby zákazníkům pomohla dosáhnout úspor při nákupech potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Zboží, které je součástí programu, pozná zákazník velmi snadno. Je označeno výrazným červeným kruhem s textem Nízké ceny zaručeny.
Program Nízké ceny zaručeny se týká jak zboží v kamenných hypermarketech a supermarketech Tesco, tak i Tesco Online nákupech. Ani zákazníci, kteří dávají přednost pohodlnému nakupování z domova tak nepřijdou zkrátka a budou moci výhodně nakoupit s garancí skutečně nízkých cen. V online prostředí budou položky označené stejným symbolem jako v kamenných prodejnách, tedy červeným kruhem s nápisem Nízké ceny zaručeny.
„Do programu jsme zařadili produkty, které nabízejí výhodný poměr ceny a kvality a zákazníci je rádi a často nakupují,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco pro ČR kritérium výběru produktů s garancí nízkých cen.
Tesco navazuje na předešlou srovnávací kampaň pro on-line kanál „Nenechte se opít…“, proti níž se ohradil Rohlík.cz.