
Po úspěšných partnerstvích v Itálii a Polsku rozšiřuje společnost Carrefour svou obchodní dohodu s Everli, evropským e-tržištěm s potravinami, na Francii, aby obohatil svou doručovací službu. Díky partnerství budou na Everli k dispozici hyper- a supermarkety tohoto retailového giganta. Prohlubuje se tak vztah obou firem v zemích, kde již Everli působí, a rozšíří se i na budoucí mezinárodní trhy.
Společnost Carrefour, která již provozuje doručování ve stejný den prostřednictvím své vlastní služby Ok Market! v Lyonu a Paříži, se navíc stane prvním národním distributorem, který se připojí k platformě společnosti Everli ve Francii. Ta zde spustila svou službu v roce 2021. Everli již působí v Lyonu, Nice, Toulouse, Bordeaux, Montpellier, Lille, Nantes, Grenoblu, Štrasburku, Rennes a na předměstích těchto měst. V příštím roce plánuje další expanzi.
Společnosti Carrefour a Everli poskytnou spotřebitelům na výběr až 20 tisíc produktů, včetně těch z pultů s čerstvými potravinami retailera, jako je pečivo, maso, uzeniny, ryby a sýry. Everli má síť nákupčích, kteří v obchodě vybírají a následně rozvážejí výrobky ve stejný den v rámci hodinového intervalu podle daného výběru.
Pro větší personalizaci a porozumění zákazníků
Dohoda také umožní budoucí využití některých z technologických nástrojů Carrefouru, jako jsou například Carrefour Links, jež by mohly například zajistit větší personalizaci a porozumění zákazníků Carrefouru na platformě Everli.
„Tato dohoda s Everli dokazuje naši hbitost při testování doplňkových a odlišujících služeb pro naše zákazníky. Toto nové všeobecné tržiště poskytne našim zákazníkům velký zážitek pro jejich týdenní nákupy. Po Itálii a Polsku byla Francie, naše hlavní země, dalším logickým krokem v nabídce této služby našim zákazníkům,“ říká Elodie Perthuisotová, výkonná ředitelka pro e-commerce, data and digital transformation skupiny Carrefour.
„V Everli chceme našim zákazníkům dodat klid tím, že jim poskytneme přístup ke značkám a produktům, na kterých jim záleží, a to za ceny, které mají rádi, a to v ten samý den. Partnerství s Carrefourem, favoritem mezi francouzskými spotřebiteli, může zákazníkům v rámci naši expanze po celé Francii přinést více toho, co mají rádi, včetně větších košíků pro rodiny, které chtějí pořídit týdenní nákup,“ komentuje Federico Sargenti, generální ředitel společnosti Everli.