
Více než 280 prodejen s drogistickým zbožím Teta mění název na TOP drogerie. Zákazníci se o tom dozví i v televizní reklamě.
„TOP drogerie jsou ty prodejny Teta, které svojí lokací či velikostí nebyly vhodné pro nový koncept značky Teta, nebo se jejich provozovatelé rozhodli upřednostnit stabilitu s minimem investic oproti růstu v rámci nového konceptu,“ uvedl David Vejtruba, ředitel marketingu společnosti p.k.Solvent, která provozuje vlastní i franšízové drogerie Teta. „Zavedení této sítě je podpořeno masivní reklamní kampaní,“ konstatoval.
Zatímco TOP drogerie se prezentuje jako tradiční obchod s drogistickým zbožím, samotné Teta drogerie se budou více orientovat na nabídku kosmetického a dětského sortimentu.
TOP drogerie nabízí zákazníkům věrnostní program TOP klub, který má v současnosti 420 tisíc členů. Počtem prodejen je TOP drogerie druhou největší drogistickou sítí na českém trhu po Teta drogerii.
Podle průzkumu společnosti Incoma GfK zveřejněném na www.franchising.cz upřednostnilo loni nákupy v samoobslužných drogeriích 42 procent zákazníků, zatímco 30 procent domácností tento druh zboží kupovalo v hypermarketech. Následovaly diskonty s 12 procenty a malé samoobsuhy a supermarkety se šesti procenty.
Foto: ihned.cz